Klantenservice

Waar wil je iets over weten?

Moet ik op tijd bestellen?

Ja, dat is wel zo slim!
Het lijkt een inkopper, maar als je op tijd bestelt, dan ben je veel meer relaxed. Mocht er tóch een vertraging optreden, dan is dit geen probleem.

Moet ik mijn bestelling direct na ontvangst controleren?

Doe dit altijd zo snel mogelijk!
Want stel dat het product in de doos toch beschadigd of incompleet blijkt te zijn en je komt er pas achter op de avond voor de verjaardag, dan kunnen wij het probleem niet meer oplossen voordat het gegeven wordt. Hoe sneller je het controleert, hoe eerder en beter wij een oplossing kunnen bieden.

Hoe kan ik het beste communiceren met jullie?

Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@popperdepop.nl.
Wij willen graag behandeld worden op dezelfde manier als jij behandeld wilt worden. Als er een probleem is met de bestelling, dan snappen we dat er snel een reactie komt vol emotie, maar geloof ons dat het voor ons ook vervelend is en geld kost. Fouten gebeuren nu eenmaal en we doen dit niet expres, want klanttevredenheid is voor ons, als kleine webshop, juist erg belangrijk. Wij kunnen niet alle producten controleren en een fabrikant of de pakketdienst kan ook een fout maken.
Door op een constructieve manier te communiceren, werkt het voor alle partijen beter.
Wij zullen altijd zo snel werken mogelijk een passende oplossing!

Veilig & Vertrouwd

Lees ook meer over onderstaande onderwerpen op de pagina Veilig & Vertrouwd: