Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
– Plaats de gewenste producten in je winkelmand
– Klik in de winkelmand op de button ‘Ik ga bestellen’
– Je komt nu in het afrekenscherm waar je je gegevens en betaalwijze in kunt vullen en eventueel ook gelijk een account aan kunt maken. Hier kun je nogmaals de te bestellen producten controleren.
– Klik op de button ‘Bestelling afrekenen’ en je kunt je bestelling in de veilige betaalomgeving afrekenen.
– Je ontvangt een bevestigingsmail en wij gaan alles voor je in orde maken.
Tip: Als je al een Popperdepop-account hebt, dan gaat het bestellen nog sneller, omdat we je al kennen. Wil je liever geen account aanmaken? Dat kan natuurlijk ook!
Zijn alle producten op voorraad?
Ja, alle artikelen die je in de winkelmand kunt plaatsen hebben we op voorraad in ons magazijn.
Artikelen met ‘Sold uit’ zijn uitverkocht.
Artikelen met ‘Wordt verwacht’ komen binnenkort weer binnen. Als je wilt weten wanneer, stuur dan even een mailtje naar info@popperdepop.nl
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
Na het afrekenen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling.
Heb je geen bevestiging ontvangen?
Meestal is het een van onderstaande problemen, maar mocht de bevestiging toch niet hebben ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@popperdepop.nl.
Spam-filter
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail door de spamfilter is tegengehouden. De bevestigingsmail vind je dan terug in het mapje ‘Spam’ (ongewenste e-mail).
Typefout in je e-mailadres
Wellicht heb je een typefoutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Als je vermoedt dat dat het geval is, stuur dan even een berichtje naar info@popperdepop.nl. Wij passen het dan even aan en sturen je nogmaals de bevestigingsmail.
Gmail
Als je een Gmail-adres gebruikt, dan kan het zijn dat de bevestigingsmail is gelabeld als ‘Reclame’. Controleer daarom even dit tabblad in je inbox.
Geblokkeerde afzenders
Bij een Microsoft-emailadres (@hotmail.com, @live.nl of @outlook.com) kan ons e-mailadres in de lijst met geblokkeerde afzenders staan. Als je ons e-mailadres info@popperdepop.nl daaruit verwijderd, ontvang je de bevestigingsmail weer in je inbox.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn, dan kun je nog iets toevoegen aan je bestelling.
Neem in dat geval dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@popperdepop.nl of social media.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, dan adviseren we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@popperdepop.nl of social media.
Dit is echter alleen mogelijk als je bestelling nog niet verwerkt is in ons magazijn.
Na een afrekenpoging, kan ik een product uit mijn winkelmand niet meer bestellen.
Bij een mislukte afrekenpoging kan er tijd zitten tussen de terugkoppeling van de paymentprovider naar ons systeem. Waarschijnlijk zijn daardoor dan de producten uit de eerdere afrekenpoging tijdelijk gereserveerd. Na een half uurtje zou dit automatisch opgelost moeten zijn. Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op via info@popperdepop.nl.
Kan ik bestellen zonder een account?
Ja, dat kan zeker!
Maar door een account aan te maken, kun je een volgende keer wel sneller bestellen en kun je tevens je bestelgeschiedenis zien.
Een product in mijn winkelmand is uitverkocht.
Mocht je nog niet hebben afgerekend en een artikel in je winkelwagen is uitverkocht, dan kan dit verschillende redenen hebben:
1. Als je de betaling niet hebt afgerond en vanuit de betaalomgeving naar onze website terug bent gegaan, wordt je bestelling tijdelijk in ons systeem gereserveerd. We kunnen deze artikelen weer vrijgeven, zodat je alsnog je bestelling kunt afronden. Mail ons dan even op info@popperdepop.nl.
2. Het kan zijn dat twee klanten het laatste exemplaar tegelijkertijd aan het bestellen zijn. De klant die het artikel als eerst heeft afgerekend ontvangt het artikel. Het klopt dan dat het artikel op de website het label ‘Sold out’ heeft.
Ik heb een bestelling geplaatst en ik zie dat het artikel nu is uitverkocht op de website.
Dit houdt in dat je het laatste artikel hebt gekocht. Onze voorraad is gekoppeld aan de website. Heb je je bestelling kunnen afronden, dan is het laatste artikel voor jou gereserveerd.
Wanneer is een uitverkocht artikel weer leverbaar?
Dat verschilt per type product. Bij de ene leverancier bestellen we vaker dan bij de andere en dan zijn we ook afhankelijk van hun eigen voorraad en levertijd.
Het is niet mogelijk om een uitverkocht product te reserveren, maar we kunnen je wel op de hoogte brengen wanneer een artikel weer leverbaar is. Je kunt ons altijd even mailen op info@popperdepop.nl en vragen wanneer we verwachten dat het er weer is en of je we je dan op de hoogte kunnen stellen.
Het kan ook wel eens voorkomen dat een uitverkocht product niet meer op vooraad komt. Als we weten dat een fabrikant het uit het assortiment heeft gehaald, dan zullen we het ook uit de webshop halen.
Kan ik mijn bestelling naar het buitenland laten versturen?
Ja, dit kan. Standaard zijn Nederland, België, Duitsland & Frankrijk als afleverland te selecteren op de pagina ‘Afrekenen’. Als je het naar een ander land wilt laten versturen, vraag ons dan even wat de eventuele kosten zullen worden. Stuur dan een berichtje naar info@popperdepop.nl.
Kan ik een product reserveren?
Omdat we afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten bij onze (buitenlandse) leveranciers is het helaas niet mogelijk om een product te reserveren. We adviseren je om je e-mailadres bij het uitverkochte product achter te laten, zodat je een e-mail ontvangt zodra het product weer leverbaar is.
Kan ik een VVV-bon of een andere cadeaubon bij jullie inwisselen?
Nee, op dit moment is dat (nog) niet mogelijk.