Garantie & Klachten
Het geleverde product is beschadigd. Wat moet ik doen?
Als je na de levering van de bestelling merkt dat een product is beschadigd, laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. Je kunt een mail sturen naar info@popperdepop.nl met de volgende gegevens:
– je bestelnummer
– het artikelnummer van het betreffende product
– een of meerdere foto’s en/of video’s van de beschadiging
– een korte toelichting
– eventueel een foto van de beschadigde verzenddoos
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Het geleverde product is incompleet. Wat moet ik doen?
Als je na de levering van de bestelling merkt dat een product incompleet in de doos zit, laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. Je kunt een mail sturen naar info@popperdepop.nl met de volgende gegevens:
– je bestelnummer
– het artikelnummer van het betreffende product
– een beschrijving van het onderdeel dat ontbreekt, met daarbij (mits mogelijk) het nummer van het onderdeel zoals dat in de handleiding staat.
– een korte toelichting
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Heb ik garantie op een product?
Voor alle producten geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, een schroefje is te klein, een boorgat zit verkeerd, etc.
Daarnaast geldt dat:
– er geen sprake is van normale slijtage
– er geen schade of slijtage is ontstaan door het niet naleven van de meegeleverde gebruiksvoorschriften/gebruiksaanwijzing.
– er geen sprake is van nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik
– er geen sprake is van opzettelijke beschadiging
Stuur dan een duidelijke mail naar info@popperdepop.nl met daarin de volgende gegevens:
– je bestelnummer
– het artikelnummer van het betreffende product
– een of meerdere foto’s en/of video’s van de beschadiging
– een korte toelichting
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Er is een ongelukje gebeurd… Kan ik een onderdeel nabestellen?
Dat ligt een beetje aan het product en de fabrikant. Sommige kleine onderdelen hebben we zelf op voorraad en andere onderdelen zullen we moeten nabestellen bij de fabrikant. Het is daarnaast ook afhankelijk van hoe vaak we bij de betreffende fabrikant bestellen en wat dus de verwerkingstijd is.
Je kunt altijd een mail te sturen naar info@popperdepop.nl, zodat wij kunnen kijken of het mogelijk is en wat het eventueel zou gaan kosten. Stuur ons een duidelijke mail met daarin de volgende gegevens (mits nog beschikbaar):
– het artikelnummer van het betreffende product
– je bestelnummer
– een korte toelichting
– een of meerdere foto’s en/of video’s van de beschadiging
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
Het is natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over een product, de verzending, de website of de dienstverlening. Voor een kleine webshop is klanttevredenheid namelijk erg belangrijk, dus wij doen ons best om de winkelervaring voor iedereen zo fijn mogelijk te maken. Toch kan het zo zijn dat er ergens een fout is gemaakt; iedereen maakt helaas wel eens fouten, dus wij, onze partners & leveranciers ook, maar doen wij zeker niet expres .
Om je klacht te kunnen behandelen en onze dienstverlening nog meer te verbeteren, kun je je klacht mailen naar info@popperdepop.nl.
Schrijf daarin zo duidelijk mogelijk je klacht op, met zoveel mogelijk gegevens en eventueel foto’s en/of video’s. Dan kunnen wij hier op een zo goed mogelijke manier aandacht aan besteden.
Wel willen wij graag behandeld worden op dezelfde manier als jij behandeld wilt worden. Als er een probleem is, dan snappen we zeker dat er snel een bericht wordt geschreven vol emotie, maar geloof ons dat het voor ons ook vervelend is en geld kost om het naar tevredenheid op te lossen. Het werkt voor alle partijen nu eenmaal beter als er op een constructieve manier wordt gecommuniceerd.
Wij nemen je klacht altijd serieus en zullen zo snel mogelijk een passende oplossing proberen te vinden!
Leidt dit tóch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.